Handlekurv


Handlekurven er tom

Vi anbefaler


0,-

0

Forsendelse og retur

Generelt

Alle produkter fra nettbutikken vår blir solgt direkte fra The Atmosphere AS (Orgnr: 928523861) Kjøpsbetingelsene gjelder for alle salg gjennomført via www.theatmosphere.no

Alle priser i vår nettbutikk er inkludert mva.

Betaling

Hos oss handler du trygt og enkelt: Ved kjøp i vår nettbutikk benytter vi Klarna Checkout. Vi aksepterer betalingskortene Visa og MasterCard. Du kan også velge faktura eller delbetaling fra Klarna. Betingelsene for Klarna Checkout finner du ved å trykke her

Frakt

Fast frakt 99 kr *

Leveres med PostNord til postkasse eller hentested

Varene kan også hentes fysisk i butikken gratis

* Fast frakt gjelder ikke møbler og bestillingsvarer. Vi tar kontakt med deg ved bestilling av dette og avklarer på forhånd. 

Leveranse

Når du legger inn en bestilling på www.theatmosphere.no vil du motta en ordrebekreftelse på e-post eller sms fra oss. Du vil også motta en beskjed inkludert angrerettskjema på mail når ordren har blitt sendt eller er klar til å hentes i butikk. Vi behandler normalt ordre samme dag eller påfølgende dag, med noen unntak. Leveringstiden vil normalt være ca. 3-5 virkedager.

Egne regler gjelder for bestillingsvarer. Disse vil det bli beregnet frakt på når vi mottar varen fra leverandør. Kunden vil få beskjed om dette ved bestilling, og vil bli kontaktet når varen ankommer lageret vårt. 

Bestillingsvarer er varer/møbler vi ikke har på lager for øyeblikket, men bestilles opp fra leverandør på forespørsel fra kunden. Dette gjelder store deler av møblementet vårt på nett. Estimert leveringstid finner du inne på produktbeskrivelsen. Leveringstiden kan variere noe ut ifra hva som står oppgitt under produktet. Stort sett er det 8-10 uker på stoppede møbler som sofa/lenestoler og 4-6 uker på tremøbler og annet. Leveringstiden kan påvirkes av forhold som streik, værforhold, helligdager, fellesferie, forsinkelser i toll og andre faktorer som The Atmosphere AS er ute av stand til å kontrollere. Det kan derfor være noe variabler i leveringstider som følge av lignende forhold. Bestillingsvarer blir levert til oss i Vestmovegen 7C, Trysil og avtales derifra videre frakt hjem til kunde. Her kan det komme ekstra kostnader i frakt alt etter hvor kunden ønsker varen levert. Hentes varen hos oss av kunden selv kommer ingen ekstra kostnader. Ønsker kunden varen utkjørt kan ekstra kostnad kan forekomme. Dette avtales ved bestilling av den enkelte varen.

Angrerett / Retur

Du har 14 dagers angrerett i henhold til gjeldende lovgivning. Angreretten er gyldig i 14 dager fra dagen du mottok varen din.
Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, må du gi oss en tydelig beskjed innen 14 dager. Dersom fristen går ut på en lørdag, søndag eller helligdag, forlenges den til påfølgende ukedag. Du har deretter 14 dager på deg til å returnere bestillingen.

De eneste unntakene fra returretten er om varen er spesiallaget for deg, altså bestillingsvare*

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut angrerettskjema du mottok på mail ved bestilling av vare og send pakken til:

The Atmosphere AS
Vestmovegen 7C
2420 Trysil

Kjøpesummen tilbakeføres til kjøperen da vi har mottatt din vare. 

Mer informasjon finner du på Forbrukerrådets nettsider:  Trykk her

*Bestillingsvarer fraskrives i angreretten, da dette er spesialbestilte varer som blir produsert opp etter kundenes forespørsel. Ved angring av kjøp / retur av bestillingsvarer har Atmosphere rett til erstatning fra 30% og opp til varens fulle verdi.

Skade under frakt

Oppstår det skade under frakt, og det er synlig skade på emballasje, signer kun med forbehold. Ved hjemlevering er du ansvarlig for å kontrollere om det har forekommet en transportskade på varen. Oppdager du at emballasjet har skader ved levering er viktig at det blir utført en transportskade rapport. Dette gjør du enkelt i samband med sjåfør ved leveringstilfellet. Eller her : Post Nord

Du har valget mellom å motta varen for å se hvor stort skadeomfanget er, eller så kan du velge at sjåfør tar med seg varen i retur til oss. Transportskaderapporten er viktig for oss når det kommer til reklamasjonsrett hos transportør og vi takker for ditt samarbeid.

Kontakt oss med informasjon om feilen og tydelige bilder av produktet og eventuelt av skadet emballasje. På denne måten får vi tatt saken videre med vår transportør om skaden har oppstått under frakt.
 

Reklamasjon

Ønsker du å reklamere på en vare, ta kontakt med oss på telefon eller mail, så hjelper vi deg. (Se kontaktinformasjon nederst på denne siden)

Ved reklamasjonsrett betaler vi for retur av varen, dersom reklamasjonen er berettiget og erstatter den med identisk eller tilsvarende produkt kostnadsfritt. Om dette skulle vise seg å ikke være mulig å erstatte varen, vil beløpet bli refundert i sin helhet. I enkelte tilfeller kan det hende at du må betale en rimelig kompensasjon for bruken du har hatt av produktet, og i dette tilfellet trekkes dette fra tilbakebetalingsbeløpet. 

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den enkelte situasjon
Du har 2 års reklamasjonsrett under forutsettning at varen var feilaktig ved leveranse. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. 

Du som kunde har garanti mot fabrikasjonsfeil på møbler og belysning i henhold til kjøpslovens §32, andre og tredje ledd (5år). Om du skulle motta feil vare eller vare med produksjonsfeil må du omgående kontakte The Atmosphere AS. Ved kjøp av ulike typer naturmateriale/treverk vil det kunne komme avvik i forhold til oppgitte bilder. Dette kan være ting som fargenyanser på tre, kvister i treverk, innfarging av tekstiler etc.

Konfliktløsning

Kjøper retter sin klage til selger og partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan Forbrukertilsynet kontaktes for mekling.
 

Firmainformasjon

Telefon kundeservice:

47137111

E-postadresse kundeservice:
info@theatmosphere.no

Åpningstider kundeservice:
Mandag til fredag: 10:00 - 18:00

 

Adresse for returer og besøksadresse:
The Atmosphere AS

Vestmovegen 7C

2420 Trysil

Organisasjonsnummer:
928523861